loading...
4family
moheb بازدید : 1216 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (2)

معمای شکلاتی

صبر کنید تا عکس لود بشه. کامنت یادتون نره
تورو خدا اگر کسی فهمید چه جوری اینجوری شد به منم بگه :|
از وقتی دیدمش ذهنم همش درگیره ؟؟؟
آخه چه جوری ؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.

فروشگاه اینترنتی تبلت موبایل و لوازم جانبی

http://www.tabletmobile.ir/

moheb بازدید : 376 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)
گاهی

اگر دعایت مستجاب نشد

برو گوشه ای بشین ...

زانو هایت را بغل بگیر

و یك دل سیر گریه كن ...

شاید لازم باشد میان گریه هایت بگویی:

اَللّهُمَّ اغْفِرْلىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَحْبِسُ الدُّعاَّءَ

خدایا ببخش آن گناهم را كه دعایم را حبس كرده است
moheb بازدید : 361 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (1)
و زینب سلام الله علیها ♥•٠·˙

چه خوب این آیه از قرآن را تفسیر کرد که :

از صبر و نماز یاری بگیرید

و البته آن جز برای خاشعان بسی گران است
moheb بازدید : 710 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

نفوذ اراده و رسیدن به مقصود در عالم ماده نیازمند یک سلسله اسباب و عوامل طبیعی و یک سلسله عوامل روحی و نفسانی است.

قرآن مجید در موارد مختلف و متعددی توکل بر خدا را از ویژگی های افراد با ایمان می داند و می فرماید: "وعلی الله فتوکلوا ان کنتم مومنین" برخدا توکل کنید اگر ایمان دارید (سوره مائده ، 23).

در تفسیر المیزان استاد علامه طباطبایی در تعریف توکل آورده است:

 

moheb بازدید : 463 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

نحوه پاک کردن لکه های کاشی

برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید:


آمونیاک: نصف فنجان
سرکه سفید: نصف فنجان
جوش شیرین: یک چهارم فنجان
آب گرم: حدود چهار لیتر


در صورتی که کاشی ها خیلی کثیف شده اند مقداری جوش شیرین را با وایتکس مخلوط کرده و خمیری را که به دست می آید با استفاده از یک برس یا اسکاچ روی کاشی ها بمالید و پس از چند دقیقه آبکش کنید.
 

 
moheb بازدید : 366 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
 

http://www.tabletmobile.ir/

●برای آن‌که گل کلم شما سفید و درخشان شود، در هنگام پختن، کمی شیر به اندازه یک پیمانه به آن اضافه کنید.
●هنگام پختن نخود، لوبیا و سایر حبوبات، هیچ‌گاه به آن نمک نزنید، چرا که دیر خواهد پخت.
●وقتی غذایی را با کره سرخ می‌کنید یک قاشق مرباخوری روغن به آن اضافه کنید، چرا که از سوختن آن جلوگیری خواهد کرد.
●اگر هنگام پختن گوشت سفید، مقدار بسیار کمی جوش شیرین در آب بریزید، زودتر خواهد پخت.
●اگر سوسیس را پیش از سرخ کردن، مدت پنج دقیقه در آب بجوشانید، کمتر از حد معمول چروکیده و یا جمع خواهد شد و به هیچ عنوان ترک نخواهد خورد.
●برای زود جوش آمدن آب سماور، ابتدا آن را تا نیمه پر کنید و پس از گرم شدن بقیه آب را به آن اضافه کنید.
moheb بازدید : 358 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

این روز‌ها مصرف نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی زا در بین جوانان و نوجوانان بسیار رایج شده است. اغلب این افراد تصور می‌کنند که این نوشیدنی‌ها ترکیبات سالمتری بوده، توانایی جسمی را افزایش داده و به تناسب اندام کمک می‌کنند.

متاسفانه نوشابه‌های ورزشی و انرژی‌زا برای سلامت دندان‌ها مضر هستند. اسیدیته بالا در این نوشیدنی‌ها موجب آسیب رساندن به مینای دندان‌ها می‌شود.

 

moheb بازدید : 415 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

عروسی به پایان رسیده است و مهمان ها به منزل هایشان بازگشته اند. حالا نوبت این است که تصمیم بگیرید چه چیزها و لحظاتی از عروسی تان را می خواهید به یادگار حفظ کنید.


برای بیشتر خانم ها دسته گل عروسی شان خیلی اهمیت دارد اما حفظ و نگهداری آن مشکل است. با این چند روش ساده می توانید دسته گل عروسی تان را سالیان سال به یادگار نگه دارید.

دسته گل عروسی

1- آویزان کردن
دسته گل

گل ها را با نخ و یا کش به هم ببندید. خیلی سفت گره نزنید زیرا زمانی که ساقه ها خشک می شوند بر اثر این گره سفت خواهند شکست.

دسته گل را وارونه آویزان کنید. مکانی امن و دور از دسترس بیابید زیرا کودکان شاید ندانند که نباید به آن دست زد و یا ممکن است گربه ها با آن مشغول بازی شوند. مکانی دنج که جلب توجه نیز نکند برای این کار در نظر بگیرید.

دو یا سه هفته آن را به همین وضعیت بگذارید. وقتی کاملا خشک شد و تمام رطوبت برگ ها و گل ها از بین رفت می توانید آن ها را به آراستگی در گلدانی بچینید.

 

moheb بازدید : 366 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)
» تفسیر المیزان - خلاصه
(وهو الذی خلق اللیل والنهار والشمس والقمر کل فی فلک یسبحون ):(اوست که شب و روز را آفرید و آفتاب و ماه را خلق کرد که هر یک در مداری شناورند) یعنی حرکت اجرام سماوی به نسبت یکدیگر است و اگر این امر نبود روز و شب پدید نمی آمد، و ظاهرا آیه شریفه می خواهد برای شب ـ که ملازم سایه مخروطی شکل وجه زمین است ـ و روز ـ که سمت مقابل آفتاب است ـ و نیز برای هر یک از آفتاب وماه ، فلک اثبات کند و بنابراین مراد از (فلک ) مدار هر یک از آنهاست و می فرماید:آنها در مدارشان شناورند، بعضی مفسران گفته اند بکار بردن کلمه (یسبحون ) دلالت می کند که حرکت ایشان دارای آثار و غایاتی است و عملی هوشمندانه محسوب می شودکه دلالت بر وحدت تدبیر آنها می نماید.
 
moheb بازدید : 344 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

البته شاید روزهای اول این موضوع خیلی برای شما مهم نباشد، اما شک نکنید پس از گذشت حداکثر یکی دو سال، این مسئله هم اهمیت و جایگاه خود را پیدا می‌کند .

مشاوران خانواده​ تاکید می‌کنند پیش از ازدواج درباره موضوعات مالی با همسرتان صحبت کنید و نظرتان را درباره درآمدها و نحوه خرج‌کردن آن مطرح نمایید.

 

 

moheb بازدید : 389 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)


بیماری های روماتیسمی بیماری های مزمنی هستند که در اکثر مواقع بصورت طولانی مدت ادامه پیدا می نمایند.در صورتی که بیماران آموزش ببینند که چطور با بیماری خود کنار بیایند قطعا می توانند عوارض ناشی از بیماری خود را تا حد بسیار زیادی کنترل نمایند.در این مقاله ۶ اشتباه رایجی که برخی بیماران روماتیسمی مرتکب می شوند مورد بررسی قرار می گیرد.
اکثر افراد مبتلا به روماتوئید آرتریت می توانند زندگی همراه با فعالیت و سرزندگی داشته باشند. اما برای این منظور لازم است بیماری خود را مدیریت کرده و از کمک های مورد نیاز نیز بهره گیرند. به شما توصیه می کنیم از این 6 اشتباه رایج که بیماران روماتوئیدی معمولا انجام می دهند، پرهیز کنید.


 

درباره سلامت , بيماري ها و راه درمان ,
ادامه مطلب ...

به من سیلی میزنی !! پس بگیر !

moheb بازدید : 422 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 

دعواي گربه به كودك

نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمنی زنان در برابر بیماری‌های زنانه

moheb بازدید : 409 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)


شما به‌ عنوان یک خانم چقدر به سلامت‌تان اهمیت می‌دهید؟ آیا می‌دانید با چکاپ‌های پزشکی بموقع می‌توانید جلوی بروز بسیاری از بیماری‌ها را بگیرید یا با تشخیص بموقع مانع از عوارض ناشی از آنها شوید؟
شاید شما هم جزو افرادی هستید که با شنیدن نام سرطان، ترس تمام وجودتان را فرا می‌گیرد و آن را بیماری غیرقابل درمانی می‌دانید، اما با وجود پیشرفت‌های پزشکی امروز این موضوع چندان واقعیت ندارد و درصد بالایی از سرطان‌ها به کمک راه‌های درمانی کوتاه مدت و بلند مدت درمان می‌شوند. البته آزمایش‌هایی هم وجود دارد که خانم‌ها می‌توانند با آنها بسیاری از انواع سرطان را زودتر تشخیص بدهند و روند درمانی را هم سریع‌تر شروع کنند تا احتمال بهبود بیشتر شود.


سرطان پستان شایع‌ترین سرطان بین خانم‌ها محسوب می‌شود. گرچه گاهی آقایان نیز به این سرطان مبتلا می‌شوند، اما تعداد آقایان مبتلا به این بیماری تقریبا یک صدم خانم هاست. در بعضی خانم‌ها عوامل مستعد‌کننده‌ای وجود دارد که احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد و از بین آنها می‌توان به وجود سابقه سرطان پستان در بستگان بویژه بستگان درجه اول فرد (مادر، خواهر، عمه و...)، کم تحرکی و چاقی پس از سن یائسگی، مصرف چربی زیاد، افزایش سن، سابقه سرطان سینه و عود مجدد بیماری، یائسگی دیررس (بعد از ۵۵ سالگی)، بچه دار نشدن یا حتی تولد اولین فرزند بعد از ۳۰ سالگی اشاره کرد.

 

البته خانم‌ها نباید منتظر این علائم باشند، بلکه از ۲۵ سالگی باید سالی یکبار از سوی پزشک معاینه شوند و بین ۴۰ تا ۵۰ سالگی باید هر دو سال یکبار و از ۵۰ تا ۷۰ سالگی به صورت سالانه ماموگرافی پستان انجام دهند، اما خانم‌هایی که عوامل مستعد‌کننده مانند سابقه فامیلی و سرطان پستان در سنین پایین در آنها وجود داشته باشد، باید ماموگرافی را تحت نظر پزشک از سنین پایین‌تر شروع کنند. همچنین مراجعه به پزشک ربطی به این‌که خانم متاهل یا مجرد است، ندارد و گاهی توده‌ها در خانم‌های مجرد هم دیده می‌شود.


 

روش های کارساز برای داشتن تناسب اندام در دوران شیردهی

moheb بازدید : 371 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم تاثیرات خوردن شیر بر روی نوزاد از زمان های گذشته تاکنون ثابت شده بوده و پزشکان طی تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که خوردن شیر تا دو سالگی کودک الزامی است. در قرآن مجید نیز تاکید زیادی بر دادن شیر به نوزاد شده است. اما بسیاری از مادران به دلیل نگرانی از بهم ریختن تناسب اندامشان نگران مسئله ی شیر دادن به نوزاد هستند.

اغلب خانم ها در دوران بارداري يا حتي قبل از آن، وقتي به شيردهي فکر مي کنند، بلافاصله نگران به هم خوردن فرم سينه خود مي شوند و حتي ترجيح مي دهند از دادن شير به کودک خود صرف نظر کنند، ولي در عوض اندامي زيبا داشته باشند. البته حفظ اندام زيبا از دوران هاي قديم تا حال مورد توجه بوده و اين احساس را هرگز نمي توان منکر شد، اما به خانم هايي که تصميم به بچه دار شدن دارند توصيه مي کنيم کمي عميق تر و با احساس مادرانه بيشتري به اين مساله نگاه کنند و بدانند که در بدو تولد پس از خدا، آغوش مادر تنها پناه امن کودک است. پس چرا کودک خود را از داشتن اين احساس آرامش روحي و جسمي محروم کنيم.

با چاره انديشي و استفاده از روش هاي صحيح مثل ورزش کردن و جلوگيري از اضافه وزن بيش از حد در طي بارداري، تا اندازه زيادي اين مشکل به ظاهر لاينحل برطرف مي شود.

طبيعي است که در طي دوران شيردهي اغلب خانم ها از خستگي و به هم خوردن خواب شب شکايت دارند، ولي اگر به فوايدي که اين کار براي خود و فرزندشان دارد با ديد بازتري نگاه کنند مي توانند خيلي راحت و با صبر و آرامش بيشتري اين دوران را سپري کنند. پس عاقلانه ترين کار اين است که قبل از شروع اين دوران براي ايجاد آمادگي بيشتر، مهارت هايي را بياموزيد تا هنگام برخورد با مشکلات گذراي دوران شيردهي دچار ترس و اضطراب نشويد.

 

3 اشتباه زنانه در تناسب اندام

moheb بازدید : 331 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

خواندن این مطلب به خانم ها کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را بهتر حفظ کنند. در اینجا کارشناسان ما مطالب شگفت آوری در مورد اشتباهات شما و چگونگی از بین بردن آنها ارائه کرده اند.

در این مقاله به یکسری باورهای نادرست و اشتباهاتی که خانمها مرتکب می شوند و با این کارها به سلامتی و تناسب اندامشان ضرر میرسانند اشاره می کنیم

خواندن این مطلب به خانم ها کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را بهتر حفظ کنند. در اینجا کارشناسان ما مطالب شگفت آوری در مورد اشتباهات شما و چگونگی از بین بردن آنها ارائه کرده اند.


۱- همیشه سالاد سفارش می دهید
بری ترنرمک گریفی ، محقق و پزشک واشنگتن دی سی می گوید : فکر نکنید که یک کاسه کاهو همیشه سالمترین منویی است که انتخاب می کنید . حقیقت این است که بیشتر سالادهای بیرون و رستورانها اساساً برگری در یک کاسه هستند . چون افزودنیهای آن مانند مرغ سوخاری ، پودر سوخاری و سس های چرب آن دارای کالری فراوان ، چربی ، نمک و دیگر مواد مغذی ناسالم هستند . یک مثال : سالادهای ژامبون مک دونالد با مرغ سوخاری و سس آن 540 کالری و 35 گرم چربی دارد که یک مک بزرگ ‌آن 540 کالری و 29 گرم چربی دارد .


راه حل :

 

هزاران لغت انگلیسی را با تصویر سازی ذهنی و طنز بخاطر بسپارید!!!!!

moheb بازدید : 1274 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

eclipse

مترادف : obstruction

 

کدبندی لغت : یه سری از دخترا جدیدا وقتی کلیپس (e+clipse) میزنن جلوی نور خورشید رو هم میگیره!!! و کسوف و خسوف پیش میاد.

معنی : گرفتگی/ کسوف/ خسوف 

موثرترين روشهای فراگیری لغات انگليسي

moheb بازدید : 393 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

به خاطر سپردن لغتهای یک زبان خارجی می تواند یکی از بخشهای خسته کننده در فراگیری زبان باشد. خوشبختانه روشهای مختلفی برای سرعت بخشیدن و نیز لذت بخش کردن آن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:


*کارتهای نمایش (Flash cards)


*دفتر لغت

*تصویر سازی ذهنی

*تکرار، تکرار و تکرار!

*جعبه لایتنر

*مطالعه آزاد

*طبقه‌بندی لغات

 

 

سي حديث نوراني از امام حسين (ع)

moheb بازدید : 390 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (2)

حدیث (1) امام حسین علیه السلام فرمودند:
لاتـَرفع حــاجَتَک إلاّ إلـى أحـَدٍ ثَلاثة: إلـى ذِى دیـنٍ، اَو مُــرُوّة اَو حَسَب
 
جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد.

(تحف العقول ، ص 247)

درمان شکستگی انگشتان پا

moheb بازدید : 779 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

 

www.tabletmobile.ir


شایع ترین علت های شکسته شدن انگشتان پا گیر کردن پنجه پا در بین اشیاء ثابت و افتادن اجسام سنگین بر روی پا است. وضعیت خاص قرار گرفتن انگشتان در جلوی پا آن ها را بیشتر در معرض ضربه و آسیب قرار می دهد. در بعضی از ورزش ها ضربات مکرر و طولانی به انگشت می تواند موجب شکستگی های مویی یا استرسی شود. برای درمان درمان شکستگی انگشتان پا تمرینات زیر را انجام دهید.

تمرین اول:
انگشت شکسته با نوک انشگتان دست بگیرید ، سپس به طرف بالا و پایین حرکت دهید.این حرکت را دو دست و با ۱۵ تکرار انجام دهید.

تمرین دوم:
روی صندلی بنشینید ، یک حوله یا پارچه را زیر پای انگشت آسیب دیده قرار دهید. سپس با انگشتان سعی کنید حوله را به زیر پا بکشید، به این صورت که، حوله را چنگ بزنید و انگشتان را به طرف پاشنه پا حرکت دهید، پا را مجددا" روی حوله بگذارید و حرکت را انجام دهید، این حرکت را تا جایی انجام دهید که حوله کاملا" به زیر پا برود.حرکت را در دو ست انجام دهید.

تمرین سوم:
صاف بایستید و انگشتان پای آسیب دیده را به طرف بالا بیاورید و به موقعیت اول برگردید .این حرکت را دو ۲ ست و با ۱۵ تکرار انجام دهید.

تمرین چهارم:
برای انجام این حرکت احتمالا" نیاز به یک تکیه گاه داشته باشید، می توانید از یک صندلی استفاده کنید، برای انجام حرکت، روی انگشتان پا بلند شوید و به موقعیت اول برگردید.این حرکت را در ۳ ست و با ۱۰ تکرار انجام دهید.

تمرین پنجم:
یک پارچه یا حوله را به دور انگشتان پای آسیب دیده حلقه کنید، سپس با هر دو دست حوله را به طرف بدن بکشید و به آرامی به موقعیت اول برگردید.این حرکت را در ۲ ست و با ۱۵ تکرار انجام دهید.

برطرف کردن آهک در اطراف شیرهای آب

moheb بازدید : 396 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

برای برطرف کردن آهک در اطراف شیرهای آب، یک دستمال را به سرکه آغشته کرده و به دور شیر آب محکم ببندید و حداقل دو ساعت صبر کنید، پس از این مدت دستمال را باز کرده و محل را با آب بشویید.

مطالب پيشنهادي:

برطرف كردن آهك اطراف شيرهاي آب

بهترین راه رسوب زدايي کتری و سماور

نحوه پاک کردن انواع لکه ها

نکات مهم و کاربردی که هر کدبانویی باید بداند(1

كتاب آموزش خياطي

moheb بازدید : 385 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
زنان ایرانی از قدیم با هنر خیاطی آشنا بوده وهمیشه در خانواده نقش موثری را ایفا می کردند وبا هنرهای دستی خود به اقتصاد خانواده کمک شایانی مینمودند.همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی،روش هایی وجود دارد من جمله:خیاطی بدون الگو. یکی از مشخصات این روش،ساده بودن آن است زیرا یادگیری آن سریع وکم هزینه تر می باشد وخیلی زود به نتیجه می رسد،بنابراین بیشتر زنانی که علاقمند به روش خیاطی بدون الگو هستند این هنر را سریع تر فرا می گیرند

در اين پست براي علاقمندان به هنر خياطي كتاب آموزش خياطي را براي دانلود گذاشتيم اميدواريم رضايت خاطر داشته باشيد.

براي دانلود اينجاكليك كنيد.


بهترین راه رسوب زدايي کتری و سماور

moheb بازدید : 550 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

سماور یا کتری خود را با مقدار مساوی آب و سرکه پر کنید. جوش آورید و یا مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و بگذارید تمام شب بماند.

 سپس آن را بشوئید، آب بکشید و خشک کنید. مقداری جوش شیرین داخل آب سماور یا کتری بریزید و آن را بجوشانید. جرم‌ها برطرف می‌شود. کتری را پر از آب کنید و در حدود یک نصف روز داخل یخچال بگذارید (یا به نحوی آن را سرد کنید). لایه‌ی آهکی بر اثر سرما آزاد شده، همینکه آب کتری را خالی کنید، جرم‌ها نیز خارج خواهد شد.

برای از بین بردن جرم ضخیم کتری‌های آلومینیومی، آهنی یا فولادی وقتی کتری داغ است، یکباره داخل آن آب یخ بریزید. جرم آنها، سر و صدا کنان جدا خواهد شد، البته در مواردی که کتری شما فاقد جرم است، یا جرم آن قابل اهمیت نیست، از انجام این کار احتراز کنید و بالاخره اگر همیشه در پایان روز، باقیمانده‌ی آب کتری را خالی کنید و آن را خشک نمائید، عمل جرم بستن آن به تعویق خواهد افتاد.

بهترين نوشيدني ها براي كاهش وزن

moheb بازدید : 375 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

www.tabletmobile.ir

در فصل زمستان، پوشیدن چند لباس را بهانه می‌کنید تا به روی خودتان و دیگران نیاورید که دچار اضافه وزن شده‌اید! علاوه براین‌که با پوشیدن پالتو و کاپشن با بهانه حجیم بودن لباس سرپوشی روی چاقی‌تان می‌گذارید، اما در فصل تابستان از این شگردها خبری نیست و لباس‌ها براحتی چاقی و لاغری را نشان می‌دهند.

 بنابراین باید فکری به حال خودتان بکنید. اگر هزار و یک راه رفته و به نتیجه نرسیده‌اید، شاید با امتحان کردن این مورد به نتیجه برسید. پیشنهاد اول برای این فصل ما، چند نوشیدنی است که مصرف آنها باعث جلوگیری از پرخوری، کاهش و کنترل وزن می‌شود.

تغذیه سالم براي بيماران ام اس

moheb بازدید : 343 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

WWW.4FAMILY.IR


برای هر فرد چه سالم و چه بیمار داشتن یک تغذیه سالم ضروری است .ابتدا بایدبدانیم که تغذیه سالم به چه معنا است .تغذیه سالم یعنی رژیم غذایی که موارد زیردرآن رعایت شده باشد.

۱-  تنوع غذایی در رژیم غذایی روزانه وجود داشته باشد

پروفسور سمیعی:ده اشتباه که به مغز شما آسیب می‌زند

moheb بازدید : 1108 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

1 نخوردن صبحانه
کسانی که صبحانه نمی‌خورند قند خونشان به سطح پائین تری افت می‌کند.این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می‌شود.

تصویری شگفت‌انگیز از قلب انسان

moheb بازدید : 385 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.tabletmobile.ir/
آنژیوگرافی قلب سالم،رگ‌های خونی قلب را با دقتی بی‌نظیر به تصویر کشیده است.

سيگاري‌ هاي محترم سبزيجات بخوريد

moheb بازدید : 323 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

همه ما در مورد زيان‌هاي سيگار و اثر سوئي که بر ارگان‏هاي بدن مي‏گذارد، آگاه هستيم. مي‏دانيم که مصرف دخانيات عمر را کوتاه مي‏کند اما بسياري از افراد تجربه حداقل يک‌ بار مصرف سيگار يا بدتر از آن قليان را در طول زندگي خود دارند.

چند نكته مهم برای تزئین میز غذا

moheb بازدید : 331 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

دستمال سفره را به زیبایی و دقت تا بزنید و در بشقاب نان در سمت چپ یا در وسط بشقاب غذاخوری بگذارید

 

برای تزئین و چیدن گل روی میز خوب است كه چند نكته اساسی و مهم را به یاد داشته باشید

ادامه مطلب

 

 

 

چگونه از پوست خود در هوای آلوده مراقبت کنیم؟

moheb بازدید : 354 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

هیچ راهی برای اجتناب از آلاینده‌های آب و هوا و اثرات مضر آنها بر پوست وجود ندارد.

 

این روزها بیشتر خانم‌ها وقتی صورت‌شان را با مواد پاك‌كننده آرایش یا كرم پاك می‌كنند لایه كاملا سیاهی از روی پوست برداشته شده و به روی دستمال كاغذی و یا پنبه می‌چسبد. این نشان می‌دهد كه دوده و آلودگی هوا روی پوست می‌نشیند و در زیبایی افراد اختلال ایجاد می‌كند. این را می‌توان در پوست افرادی كه در مناطق كوهستانی و خوش آب و هوا زندگی می‌كنند به وضوح دید. این افراد غالبا پوستی شفاف و سالم دارند.

با دکتر عباس راثی، متخصص پوست و مو و زیبایی، رییس بخش پوست بیمارستان حضرت رسول و عضو هیات علمی دانشگاه درباره اثرات آلودگی هوا برسلامت پوست به گفتگو نشسته‌ایم و ایشان توصیه‌های جالبی برای حفظ سلامت و شادابی پوست در هوای آلوده دارند.

 

 

افتتاح فروشگاهی زیر آب در دبی توسط سونی

moheb بازدید : 343 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.tabletmobile.ir/

سوم دسامبر 2014 برای اولین بار در جهان فروشگاه AQUATECH سونی، در زیر آب راه اندازی خواهد شد. این فروشگاه در بستر چهار متری زیر آب قرار می گیرد.

نکاتی برای خوشمزه شدن غذاهای گوشتی

moheb بازدید : 359 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.tabletmobile.ir

بسیاری از ما به دنبال راهی برای خوش‌طعم کردن غذاهای خود هستیم. طعم خوش غذا علاوه بر اینکه محرکی برای اشتها است، می‌تواند برای افراد کم وزن، کم اشتها یا گاها بیمار نیز مفید باشد. با به کار بردن روش‌های ساده، اما کاربردی زیر می‌توان غذایی با طعم خوش و متفاوت را تجربه نمود. 


 

انواع سرطان را روي بدن خود نصب نكنيد

moheb بازدید : 351 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

سرطان ها از دلایل اصلی مرگ در جهان امروز هستند. در واقع پس از کشف آنتی بیوتیک ها و استفاده وسیع از این داروها، بیماری های عفونی که اصلی ترین عامل مرگ بشر بودند به زانو درآمدند و در حال حاضر به جز در مناطق بدوی دنیا در بقیه نقاط بیماری های قلبی و سرطان ها از عوامل اصلی مرگ هستند.

40 حديث در مورد محبت و مهرورزي

moheb بازدید : 41276 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

 

«قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللّه َ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمْ اللّه ُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّه ُ غَفُورٌ رَحِيمٌ» 

 بگو: اگر خدا را دوست داريد، از من پيروى كنيد تا خدا نيز شما را دوست بدارد، و گناهانتان راببخشايد و خدا آمرزنده مهربان است.

 اسلام برنامه تكامل و تعالى انسان است. زير بنا و اساس اين برنامه و اين مكتب محبت است. مسئله محبّت به اندازه اى در تحقّق برنامه هايى كه اسلام براى پيشرفت جامعه انسانى پيش بينى كرده، مفيد است كه پيشوايان دين آن را اساس و پايه بلكه خود دين دانسته اند.

امام صادق عليه السلام فرمود: «هَل الدّين إلاّ الحُبّ»

 

5 مرحله یادگیری زبان انگلیسی را یاد بگیریم....

moheb بازدید : 403 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

5 مرحله یادگیری زبان انگلیسی را یاد بگیریم....

 

1 - انگیزه: مانند کسى باشید که دوست دارد انگلیسی بیاموزد.

2- دیکشنری: یک دیکشنری انگلیسی خوب تهیه کنید.

تبلت 12 اینچی سونی در راه است؛ اوایل سال 2015

moheb بازدید : 77 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه شده است که سونی در حال کار بر روی تبلتی 12 اینچی است. این شایعه از طرف “زنجیره تامین کالای تایوان” به بیرون درز کرده است. احتمالاً اوایل سال 2015، قبل ماه مارس این دستگاه عرضه شود.

نکاتی که هر خیاط خبره باید بداند

moheb بازدید : 76 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

پارچه‌های‌ کشی‌:
پارچه‌های‌ کشی‌ در جهت‌ طول‌ یا طول‌وعرض‌ کش‌ می‌آیند و به‌ همین‌ علت‌ الگوی‌ آنها باید کمی‌ تنگ‌تر از آنچه‌ برای‌ پارچه‌ معمولی‌ در نظر گرفته‌ می‌شود، تهیه‌ شود.

برش‌:
برش‌ این‌ که نوع‌ پارچه‌ باید با قیچی‌ تیز انجام‌ شود و تمام‌ سطح‌ دو لایه‌ای‌ که‌ هنگام‌ برش‌ روی‌ هم‌ قرار می‌گیرند بایستی‌ به‌ وسیله‌ سنجاقهای‌ بلند و نوک‌تیز به‌ یکدیگر متصل‌ شود؛ زیرا پارچه‌های‌ کشی‌ تا اندازه‌ای‌ لغزنده‌اند. همچنین‌ قطعات‌ الگو بایستی‌ با سنجاقهای‌ بلند و نوک‌تیز روی‌ پارچه‌ ثابت‌ شوند.
دوخت‌:
دوخت‌ این‌ پارچه‌ها چه‌ با دست‌ چه‌ با چرخ‌ باید با نازک‌ترین‌ سوزن‌ انجام‌ شود و جنس‌ نخ‌ بهتر است‌ از پلی‌استر باشد تا هنگام‌ دوخت‌ پاره‌ نشود.

داستان انگلیسی(1)....(کشاورز و الاغ پیر)

moheb بازدید : 319 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 

One day a farmer's donkey fell down into a well. The animal cried piteously for hours as the farmer tried to figure out what to do.Finally he decided the animal was old, and the well needed to be covered up anyway; it just wasn't worth it to retrieve the donkey. He invited all his neighbors to shovel dirt into the well. At first, the donkey realized what was happening and cried horribly.Then, to everyone's amazement, he quieted down.

A few shovel loads later, the farmer finally looked down the well, and was astonished at what he saw. With every shovel of dirt that hit his back, the donkey was doing something amazing. He would shake it off and take a step up. As the farmer's neighbors continued to shovel dirt on top of the animal, he would shake it off and take a step up. Pretty soon, everyone was amazed as the donkey stepped up over the edge of the well and trotted off 
 
 

 
 


چتر Air Umbrella بدون سایبان فناوري جديدي كه شما را از باران حفظ مي كند...

moheb بازدید : 53 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

دو طراح چینی چتر جدیدی را طراحی کرده‌اند که باران را از شما دور می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، چتر Air Umbrella بدون سایبان بوده و با لایه‌ای از هوای ثابت که از لوله چتر به بیرون می‌وزد، قطرات باران را دور می‌کند. 

http://www.tabletmobile.ir/

با اون هیکل چه توقعاتی از خودش داره؟؟؟!!!

moheb بازدید : 59 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

با اون هیکل چه توقعاتی از خودش داره؟؟؟!!!

 

ارزان‌ترین اسمارتفون جهان را بشناسيد...

moheb بازدید : 53 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

هر چند امروزه انواع و اقسام تلفن‌های همراه هوشمند (اسمارت فون) در اندازه‌های متنوع و با قابلیت‌های مختلف در بازار به چشم می‌خورد ولی ممکن است به هر حال عده‌ای مایل باشند با صرفه هزینه‌ای کمتر صاحب یک گوشی تلفن همراه شوند.  

www.tabletmobile.ir

1 2 صفحه بعد

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    كداميك از بخش هاي سايت بيشتر مورد پسند شما قرار گرفت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,111
  • بازدید ماه : 26,617
  • بازدید سال : 33,905
  • بازدید کلی : 165,180