loading...
4family
moheb بازدید : 359 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

این روز‌ها مصرف نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی زا در بین جوانان و نوجوانان بسیار رایج شده است. اغلب این افراد تصور می‌کنند که این نوشیدنی‌ها ترکیبات سالمتری بوده، توانایی جسمی را افزایش داده و به تناسب اندام کمک می‌کنند.

متاسفانه نوشابه‌های ورزشی و انرژی‌زا برای سلامت دندان‌ها مضر هستند. اسیدیته بالا در این نوشیدنی‌ها موجب آسیب رساندن به مینای دندان‌ها می‌شود.

 

moheb بازدید : 371 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم تاثیرات خوردن شیر بر روی نوزاد از زمان های گذشته تاکنون ثابت شده بوده و پزشکان طی تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که خوردن شیر تا دو سالگی کودک الزامی است. در قرآن مجید نیز تاکید زیادی بر دادن شیر به نوزاد شده است. اما بسیاری از مادران به دلیل نگرانی از بهم ریختن تناسب اندامشان نگران مسئله ی شیر دادن به نوزاد هستند.

اغلب خانم ها در دوران بارداري يا حتي قبل از آن، وقتي به شيردهي فکر مي کنند، بلافاصله نگران به هم خوردن فرم سينه خود مي شوند و حتي ترجيح مي دهند از دادن شير به کودک خود صرف نظر کنند، ولي در عوض اندامي زيبا داشته باشند. البته حفظ اندام زيبا از دوران هاي قديم تا حال مورد توجه بوده و اين احساس را هرگز نمي توان منکر شد، اما به خانم هايي که تصميم به بچه دار شدن دارند توصيه مي کنيم کمي عميق تر و با احساس مادرانه بيشتري به اين مساله نگاه کنند و بدانند که در بدو تولد پس از خدا، آغوش مادر تنها پناه امن کودک است. پس چرا کودک خود را از داشتن اين احساس آرامش روحي و جسمي محروم کنيم.

با چاره انديشي و استفاده از روش هاي صحيح مثل ورزش کردن و جلوگيري از اضافه وزن بيش از حد در طي بارداري، تا اندازه زيادي اين مشکل به ظاهر لاينحل برطرف مي شود.

طبيعي است که در طي دوران شيردهي اغلب خانم ها از خستگي و به هم خوردن خواب شب شکايت دارند، ولي اگر به فوايدي که اين کار براي خود و فرزندشان دارد با ديد بازتري نگاه کنند مي توانند خيلي راحت و با صبر و آرامش بيشتري اين دوران را سپري کنند. پس عاقلانه ترين کار اين است که قبل از شروع اين دوران براي ايجاد آمادگي بيشتر، مهارت هايي را بياموزيد تا هنگام برخورد با مشکلات گذراي دوران شيردهي دچار ترس و اضطراب نشويد.

 

moheb بازدید : 332 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

خواندن این مطلب به خانم ها کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را بهتر حفظ کنند. در اینجا کارشناسان ما مطالب شگفت آوری در مورد اشتباهات شما و چگونگی از بین بردن آنها ارائه کرده اند.

در این مقاله به یکسری باورهای نادرست و اشتباهاتی که خانمها مرتکب می شوند و با این کارها به سلامتی و تناسب اندامشان ضرر میرسانند اشاره می کنیم

خواندن این مطلب به خانم ها کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را بهتر حفظ کنند. در اینجا کارشناسان ما مطالب شگفت آوری در مورد اشتباهات شما و چگونگی از بین بردن آنها ارائه کرده اند.


۱- همیشه سالاد سفارش می دهید
بری ترنرمک گریفی ، محقق و پزشک واشنگتن دی سی می گوید : فکر نکنید که یک کاسه کاهو همیشه سالمترین منویی است که انتخاب می کنید . حقیقت این است که بیشتر سالادهای بیرون و رستورانها اساساً برگری در یک کاسه هستند . چون افزودنیهای آن مانند مرغ سوخاری ، پودر سوخاری و سس های چرب آن دارای کالری فراوان ، چربی ، نمک و دیگر مواد مغذی ناسالم هستند . یک مثال : سالادهای ژامبون مک دونالد با مرغ سوخاری و سس آن 540 کالری و 35 گرم چربی دارد که یک مک بزرگ ‌آن 540 کالری و 29 گرم چربی دارد .


راه حل :

 

moheb بازدید : 375 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

www.tabletmobile.ir

در فصل زمستان، پوشیدن چند لباس را بهانه می‌کنید تا به روی خودتان و دیگران نیاورید که دچار اضافه وزن شده‌اید! علاوه براین‌که با پوشیدن پالتو و کاپشن با بهانه حجیم بودن لباس سرپوشی روی چاقی‌تان می‌گذارید، اما در فصل تابستان از این شگردها خبری نیست و لباس‌ها براحتی چاقی و لاغری را نشان می‌دهند.

 بنابراین باید فکری به حال خودتان بکنید. اگر هزار و یک راه رفته و به نتیجه نرسیده‌اید، شاید با امتحان کردن این مورد به نتیجه برسید. پیشنهاد اول برای این فصل ما، چند نوشیدنی است که مصرف آنها باعث جلوگیری از پرخوری، کاهش و کنترل وزن می‌شود.

moheb بازدید : 354 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

هیچ راهی برای اجتناب از آلاینده‌های آب و هوا و اثرات مضر آنها بر پوست وجود ندارد.

 

این روزها بیشتر خانم‌ها وقتی صورت‌شان را با مواد پاك‌كننده آرایش یا كرم پاك می‌كنند لایه كاملا سیاهی از روی پوست برداشته شده و به روی دستمال كاغذی و یا پنبه می‌چسبد. این نشان می‌دهد كه دوده و آلودگی هوا روی پوست می‌نشیند و در زیبایی افراد اختلال ایجاد می‌كند. این را می‌توان در پوست افرادی كه در مناطق كوهستانی و خوش آب و هوا زندگی می‌كنند به وضوح دید. این افراد غالبا پوستی شفاف و سالم دارند.

با دکتر عباس راثی، متخصص پوست و مو و زیبایی، رییس بخش پوست بیمارستان حضرت رسول و عضو هیات علمی دانشگاه درباره اثرات آلودگی هوا برسلامت پوست به گفتگو نشسته‌ایم و ایشان توصیه‌های جالبی برای حفظ سلامت و شادابی پوست در هوای آلوده دارند.

 

 

moheb بازدید : 351 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

سرطان ها از دلایل اصلی مرگ در جهان امروز هستند. در واقع پس از کشف آنتی بیوتیک ها و استفاده وسیع از این داروها، بیماری های عفونی که اصلی ترین عامل مرگ بشر بودند به زانو درآمدند و در حال حاضر به جز در مناطق بدوی دنیا در بقیه نقاط بیماری های قلبی و سرطان ها از عوامل اصلی مرگ هستند.

moheb بازدید : 81 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 

http://www.tabletmobile.ir

مهمترين ايجاد عامل پوسيدگي دندان و بيمارهاي لثه پلاك ميكروبي مي‌باشد كه در روي سطوح دنداني تجمع مي‌يابد كه بهترين وسيله براي برداشتن آن مسواك و نخ دندان بوده و خميردندان نقش كمكي ايفا مي‌نمايد. چگونگي استفاده شخصي از مسواك اهميت خيلي بيشتري از طرح مسواك دارد ولي عموماً مسواكهاي؛ سركوچكتر بعلت دسترسي بهتر به قسمتهاي خلفي دهان در تميز كردن دندانها مؤثرتر مي‌باشند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كداميك از بخش هاي سايت بيشتر مورد پسند شما قرار گرفت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,208
  • بازدید ماه : 26,714
  • بازدید سال : 34,002
  • بازدید کلی : 165,277