loading...
4family
moheb بازدید : 415 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

عروسی به پایان رسیده است و مهمان ها به منزل هایشان بازگشته اند. حالا نوبت این است که تصمیم بگیرید چه چیزها و لحظاتی از عروسی تان را می خواهید به یادگار حفظ کنید.


برای بیشتر خانم ها دسته گل عروسی شان خیلی اهمیت دارد اما حفظ و نگهداری آن مشکل است. با این چند روش ساده می توانید دسته گل عروسی تان را سالیان سال به یادگار نگه دارید.

دسته گل عروسی

1- آویزان کردن
دسته گل

گل ها را با نخ و یا کش به هم ببندید. خیلی سفت گره نزنید زیرا زمانی که ساقه ها خشک می شوند بر اثر این گره سفت خواهند شکست.

دسته گل را وارونه آویزان کنید. مکانی امن و دور از دسترس بیابید زیرا کودکان شاید ندانند که نباید به آن دست زد و یا ممکن است گربه ها با آن مشغول بازی شوند. مکانی دنج که جلب توجه نیز نکند برای این کار در نظر بگیرید.

دو یا سه هفته آن را به همین وضعیت بگذارید. وقتی کاملا خشک شد و تمام رطوبت برگ ها و گل ها از بین رفت می توانید آن ها را به آراستگی در گلدانی بچینید.

 

moheb بازدید : 1274 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

eclipse

مترادف : obstruction

 

کدبندی لغت : یه سری از دخترا جدیدا وقتی کلیپس (e+clipse) میزنن جلوی نور خورشید رو هم میگیره!!! و کسوف و خسوف پیش میاد.

معنی : گرفتگی/ کسوف/ خسوف 

moheb بازدید : 393 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

به خاطر سپردن لغتهای یک زبان خارجی می تواند یکی از بخشهای خسته کننده در فراگیری زبان باشد. خوشبختانه روشهای مختلفی برای سرعت بخشیدن و نیز لذت بخش کردن آن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:


*کارتهای نمایش (Flash cards)


*دفتر لغت

*تصویر سازی ذهنی

*تکرار، تکرار و تکرار!

*جعبه لایتنر

*مطالعه آزاد

*طبقه‌بندی لغات

 

 

moheb بازدید : 385 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
زنان ایرانی از قدیم با هنر خیاطی آشنا بوده وهمیشه در خانواده نقش موثری را ایفا می کردند وبا هنرهای دستی خود به اقتصاد خانواده کمک شایانی مینمودند.همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی،روش هایی وجود دارد من جمله:خیاطی بدون الگو. یکی از مشخصات این روش،ساده بودن آن است زیرا یادگیری آن سریع وکم هزینه تر می باشد وخیلی زود به نتیجه می رسد،بنابراین بیشتر زنانی که علاقمند به روش خیاطی بدون الگو هستند این هنر را سریع تر فرا می گیرند

در اين پست براي علاقمندان به هنر خياطي كتاب آموزش خياطي را براي دانلود گذاشتيم اميدواريم رضايت خاطر داشته باشيد.

براي دانلود اينجاكليك كنيد.


moheb بازدید : 76 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

پارچه‌های‌ کشی‌:
پارچه‌های‌ کشی‌ در جهت‌ طول‌ یا طول‌وعرض‌ کش‌ می‌آیند و به‌ همین‌ علت‌ الگوی‌ آنها باید کمی‌ تنگ‌تر از آنچه‌ برای‌ پارچه‌ معمولی‌ در نظر گرفته‌ می‌شود، تهیه‌ شود.

برش‌:
برش‌ این‌ که نوع‌ پارچه‌ باید با قیچی‌ تیز انجام‌ شود و تمام‌ سطح‌ دو لایه‌ای‌ که‌ هنگام‌ برش‌ روی‌ هم‌ قرار می‌گیرند بایستی‌ به‌ وسیله‌ سنجاقهای‌ بلند و نوک‌تیز به‌ یکدیگر متصل‌ شود؛ زیرا پارچه‌های‌ کشی‌ تا اندازه‌ای‌ لغزنده‌اند. همچنین‌ قطعات‌ الگو بایستی‌ با سنجاقهای‌ بلند و نوک‌تیز روی‌ پارچه‌ ثابت‌ شوند.
دوخت‌:
دوخت‌ این‌ پارچه‌ها چه‌ با دست‌ چه‌ با چرخ‌ باید با نازک‌ترین‌ سوزن‌ انجام‌ شود و جنس‌ نخ‌ بهتر است‌ از پلی‌استر باشد تا هنگام‌ دوخت‌ پاره‌ نشود.

moheb بازدید : 319 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 

One day a farmer's donkey fell down into a well. The animal cried piteously for hours as the farmer tried to figure out what to do.Finally he decided the animal was old, and the well needed to be covered up anyway; it just wasn't worth it to retrieve the donkey. He invited all his neighbors to shovel dirt into the well. At first, the donkey realized what was happening and cried horribly.Then, to everyone's amazement, he quieted down.

A few shovel loads later, the farmer finally looked down the well, and was astonished at what he saw. With every shovel of dirt that hit his back, the donkey was doing something amazing. He would shake it off and take a step up. As the farmer's neighbors continued to shovel dirt on top of the animal, he would shake it off and take a step up. Pretty soon, everyone was amazed as the donkey stepped up over the edge of the well and trotted off 
 
 

 
 


moheb بازدید : 68 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 
با دوخت پتویی زیبا و نرم، بستری گرم برای کودکتان ایجاد کنید.
● برای این منظور به مواد زیر نیاز است:
ـ پارچه پتویی به رنگ و اندازه دلخواه
ـ نخ کاموا در رنگ های مختلف و هماهنگ با پارچه پتو و اجزای دیگر آن ( از هر رنگ کمی)
ـ دکمه در رنگ های مختلف
ـ سوزن بزرگ متناسب با نخ کاموا
ـ پارچه فوتر در رنگ های گوناگون ( کمی)...

● دستور دوخت
۱) ابتدا برش انجام گرفته در دور تا دور پتو را با قیچی صاف کنید. با نخ کاموا و سوزن، لبه های اضلاع این پتو را به فرم دندان موشی سردوزی کنید. بهتر است دندان موشی ها بزرگ باشند (سردوزی مانع ریش ریش شدن تار و پود پتو می شود). در این پتو برای دوخت دندان موشیِ هر ضلع، از یک رنگ نخ کاموا استفاده شده است.
۲) دایره ای به قطری متناسب با اندازه پتو بر روی کاغذی رسم کنید و سپس دور آن را با قیچی ببرید. به این ترتیب الگوی کاغذی برای برش وصله های دایره ای شکل روی پتو آماده می شود. الگو را بر روی هر یک از پارچه های فوتر رنگی قرار دهید و از هر پارچه دو دایره ببرید. هر یک از وصله های دایره ای شکل را بر روی پارچه پتو و در محل های مورد نظر برای دوخت قرار دهید و با سوزن ته گرد ثابت کنید. سپس نخ کاموا و سوزن را آماده کنید و در داخل هر یک از وصله ها به فاصله نیم سانتی متری از محیط دایره، کوک هایی با اندازه متوسط بزنید. به این ترتیب وصله ها به پارچه پتو متصل می شوند. پس از اتصال، هر یک از سوزن ها را از آن جدا کنید.
همین کار را (کوک زدن) در لبه خارجی دایره و بر روی پارچه پتو، با نخی به رنگ متفاوت انجام دهید. کلیه این کوک ها تنها دارای جنبه تزئینی هستند زیرا پارچه فوتر هرگز ریش ریش نمی شود و در نتیجه به سردوزی نیز نیاز ندارد.
پس از پایان کوک زدن ها، مرکز هر یک از دایره های وصله ای را پیدا کنید و دکمه ای بر روی نقطه مرکزی دایره، با رنگی متفاوت و به وسیله نخ کاموا محکم بدوزید.
▪ نکته: مراقب باشید که امکان کندن دکمه برای بچه وجود نداشته باشد.
۳) مرحله آخر دوخت، ضربدرهای تزیینی در نقاط مختلفی از پارچه و در فواصل میان دایره هاست.
 
آموزش خیاطی - ویستا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كداميك از بخش هاي سايت بيشتر مورد پسند شما قرار گرفت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,088
  • بازدید ماه : 26,594
  • بازدید سال : 33,882
  • بازدید کلی : 165,157